lørdag, august 14, 2010

Mine små

Det er litt rart å tenke på at jeg skulle hatt en gutt på 2 måneder nå. Derfor har jeg sittet å sett på bilder av de andre barna mine på samme alder idag. De er nydelige og gir meg en liten anelse om hvordan Joel hadde sett ut hvis han levde idag;) Dette er bilde av Tiaen min. ' Under ser du Luna Sofie som en 2 måneder gammel baby. Hun likner veldig på Joel. Her er Silas-gutten vår;) Her er Tia 2 år og Luna 2 mnd. Akkurat som Silas og Joel ville vært nå. Dessuten likner Silas på Tia og Joel på Luna...

2 kommentarer:

interiørinteressert 3barnsmamma sa...

de søte babyene du har hatt, og enda så var joel søtere enn de alle sier anveig. rart så fort ting endrer seg, uten at vi kan gjøre noe med det selv. kos deg masse med de tre bedårene små du har hjemme.

Elise sa...

Silas likner faktisk utrolig på Tia!